- neoddaljen
- kdo/kaj biti bližnji v/na čem, kje, kdaj
- bližji, soroden, duhovno povezan
- kdo/kaj biti bližnji pri/v čem, kje, kdaj
- , kdo/kaj biti bližnji s čim/kom
- , kdo/kaj biti bližnji komu/čemu
Zadetki iskanja
Zna brati in pisati.
Kar naprej je nekaj brala.
Naučil se je brati sledove.
Bere šest jezikov.
Usodo si je brala /iz kart/.
/Navadno/ so brali želod (za svinje).
Napovedovalec bere /v živo/.
Učitelj bere naprej, učenci pa za njim.
Berejo korekture.
Otroka je /z lahkoto/ dvignil (iz zibelke v naročje).
Hišo so dvignili /za dve nadstropnji/.
(S ceste) so dvignili podrt drog.
Dvignili so proizvodnjo, vendar tudi cene.
(V banki oz. iz banke) je dvignil denar.
Dvignil je ljudstvo proti okupatorju.
/Zaradi nekaj malenkosti/ so (proti njemu) dvignili pravo gonjo.
Streli so dvignili divjad.
Gladila si je gube na obleki.
/Skrbno/ (mu) je gladil prevod.
Govori /kot navit/.
Naša papiga govori.
Kar naprej je nekaj govorila.
Avtor govori o tem vprašanju /z zaskrbljenostjo/.
Govori šest jezikov.
Na sestanku je /kot vodilni izvedenec/ govoril (o trenutnih razmerah).
O njem govorijo čudne stvari.
O tem se je govorilo, da je praktično neuresničljivo.
Pohištvo govori o dobrem okusu lastnikov.
/Vneto/ so govorili o vsakdanjih stvareh.
O teh stvareh se javno govori in piše.
Soseda spet ne govorita.
Gradijo cesto /v lastni režiji in na črno/.
Gradijo stroje.
Gradili so robote.
Gradili so prijateljske stike.
/Zaradi zelo specifičnih potreb otrok/ so (v prvih dveh razredih devetletk) /po stopnjah/ individualizirali tako učenje kot vzgojo.
Avtor je glavnega junaka pa tudi nekaj drugih značajev /zelo prepričljivo/ individualiziral.
(V devetdesetih) so /pospešeno in z veliko politično podporo/ individualizirali gospodarstvo.
Individualizirajo pouk.
Šel je (po prehodu za pešce).
Ko gre vlak (skozi tunel), je treba zapreti okna.
Vsak dan gre na pokopališče.
Šel je k sorodnikom na obisk.
Šel je k izpitu.
Čas je, da gredo od tod.
Iz dimnika gre dim.
Že tri dni gre dež.
Novica je šla od vasi do vasi.
Šel je /z roko/ čez čelo.
Stope so še vedno šle.
Železnica gre mimo kraja.
Gibanje gre /v krogu/.
Šli so v boljšo prihodnost.
Ura gre naprej/nazaj.
Šel je k partizanom/tabornikom.
Matematika mu ne gre.
Meso mu gre, polenta mu ne gre.
Delež gre podjetju.
V sobo gresta le miza in kavč.
Ta ključ gre v ključavnico, te rokavice ne gredo na njegove roke.
K tej obleki gredo /kot edini ustrezni/ visoki čevlji.
To gre v tretji kakovostni razred.
Ne gre dvomiti o tem.
Ti mu greš takole nagajati.
Čas (mu) gre počasi.
To blago je že zdavnaj šlo.
Guma je šla.
/Z majhno plačo/ je izobraževal otroke.
/Prostovoljno/ je izšolal otroke v iskane strokovnjake.
/Z veliko vaje/ je /precej uspešno/ izobraževala svoj posluh in glas.
(S pikantno hrano) se (ji) (po obrazu) izpahnejo mozolji.
/Jasno/ se je izrazil o petju / o prireditvi.
V njegovih očeh se je izrazila groza, žalost.
/Jasno/ se je izražal o petju / o prireditvi.
Ljubezen do domovine se izraža v njegovem delu.
(V napadu) je krotil napadalca.
- skupek, celota sestavin, stvari
- nabor česa
- , nabor za kaj
- , nabor s čim
- okrasni niz elementov
- nabor na čem, kje
Svoje pisanje je /preveč nazorno/ naslonil na knjigo svojega vzornika.
(Na tem predelu ceste) je /strogo prepovedano/ obračati vozila.
/Zelo uspešno/ obračajo denar.
(V napadu) je napadalca obvladal (z leseno palico).
Ta človek zna obvladati svoja čustva.
/Odlično/ obvlada risanje.
Sovražnik je /suvereno/ obvladal vso državo.
Spanec jih je /popolnoma/ obvladal.
Borza obvlada trg.
Igralec obvlada polje.
Smreke so obvladale listavce.
Svoje pisanje je /preveč nazorno/ opiral na knjigo svojega vzornika.
Učitelji so posodobili pouk (z novimi vsebinami).
Kretnje je prelival v besede.
- « Prejšnja
- 1
- 2
- Naslednja »