Ta stran uporablja piškotke zato, da lahko razločujemo med uporabniki, štejemo njihovo število in tako izboljšujemo delovanje strani.
Uporabljamo tudi piškotke partnerjev Google Analytics,
ki analizirajo vaše vedenje na spletnih straneh. Več o posameznih piškotkih si lahko
preberete tu.
Če ne dovolite uporabe piškotkov za izboljšanje portala Fran, kliknite sem.
Piškotke uporabljamo za:
analitične namene – spremljamo vedenje uporabnikov, zato da lahko izboljšamo delovanje strani.
vaše preference – da si zapomnimo, kako želite, da vam deluje naš portal.
1. ki je v zvezi s potujitvijo 1.►prid. beseda + sam. besedaMetafikcijski potujitveni postopki preprečujejo naivno branje in opozarjajo na položaja pisatelja in bralca.
2. ki je v zvezi s potujitvijo 2.►prid. beseda + sam. beseda
● potujitveni efekt, učinek
Brechtovski potujitveni efekt, kjer igralci nagovarjajo občinstvo, se kaže večkrat, med drugim tudi z vprašanjem občinstvu, ali je dobilo brezplačne vstopnice.Potujitveni učinek ustvarijo zvezki, iz katerih ustvarjalci preberejo predstavo.Motivne drobce iz zgodb Sartrovih likov cepi s potujitvenimi vdori: ti dosežejo svoj vrhunec v monologih vseh treh igralcev.
3. ki je v zvezi s potujitvijo 3.►prid. beseda + sam. besedaPotujitveni paradoksi, zaradi katerih svoje lastne kulture ne moremo več doživljati »domorodsko«, nas usposabljajo, da znamo ceniti poigravanje z mnogoterimi slogi.Zelene mestne površine v določeni meri zadovoljujejo temeljno potrebo prebivalcev mest po naravi. Tu se seveda odpira neskončna razprava o potujitvenih vidikih takšnega zadovoljevanja temeljnih človekovih potreb.
1. ki je v zvezi s potujitvijo 1.Metafikcijski potujitveni postopki preprečujejo naivno branje in opozarjajo na položaja pisatelja in bralca.
2. ki je v zvezi s potujitvijo 2.Brechtovski potujitveni efekt, kjer igralci nagovarjajo občinstvo, se kaže večkrat, med drugim tudi z vprašanjem občinstvu, ali je dobilo brezplačne vstopnice.
3. ki je v zvezi s potujitvijo 3.Potujitveni paradoksi, zaradi katerih svoje lastne kulture ne moremo več doživljati »domorodsko«, nas usposabljajo, da znamo ceniti poigravanje z mnogoterimi slogi.
1. postopek prikazovanja znane resničnosti takó, da postane neznana, tuja, nenavadna
2. postopek, s katerim se doseže odmik od čustvenega vživetja v predstavo s prekinitvami dogajanja, nagovori, songi, filmskimi vložki in je navadno naravnan družbenokritično
3. proces, v katerem kaj znanega postane neznano, tuje, nenavadno
eSSKJ: Slovar slovenskega knjižnega jezika 2016–2017, www.fran.si, dostop 20. 6. 2024.